"Çaresizlik mi diyorsunuz? Bizim en büyük çaresizliğimiz, aklımızın hâlâ başımızda olması."
Kitabın en sevdiğim cümlesi. Yazarın okuduğum ikinci kitabı. İlkini de sevmiştim ama bu daha manyak ve güzel geldi. 38 hikâyeden oluşuyor kitap. Yazarın hayatından kesitler barındırıyor.
Okuyun derim.