"Geçmişe duyulan öfke ve hazımsızlık endişe yaratıyordu insanın kalbinde. Ve endişe, sadece yarının sıkıntılarını ve hayallerini değil, bugünün huzurunu da yok ediyordu."
"Hayat,evrenin adaletine bırakılsaydı, her şey kusursuz bir düzen içinde yaşanabilirdi. Ancak beklentilerine, hırslarına, kaygılarına yenilenlerin düzene ve akışa çomak sokması yüzünden olaylar rayından çıkıyordu."