Fezâ

Güzel kitaplar, güzel ortamlarda okunmayı hak eder.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bunca yıl sönmemiş umudum. Nisan değilse Mayıs, Perşembe değilse Pazar.
Sevgi, aşk, saygı, hürmet, anlayış dolu kitapları okumayı hemen bırakmalıyım bence. Yaş ilerledikçe özenmeye başladım artık. 🤦
"Korkaklar sevgisini gösteremez, o cesurların işidir." #Gandi
Sayfa 99·Kitabı okudu
"Hassasiyet bilinirse, beklentilere hak verilebilirdi."
Sayfa 52·Kitabı okudu