dil-şikeste

dil-şikeste
@Miharb
Iyi, kötü, güzel, çirkin ve ölümlü. Keşke beni birazcık anlayabilseydiniz. Spieglein! Spieglein! Sag mir wer ich bin und wo ich bin! Morte es vita; vita es morte
Ev erkeği
Öğrenci
Araf
27 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
youtu.be/cX5DYnDF-bQ Seni bu eserle ve yorumla tanımıştım birkaç yıl evvel. Kaç defa dinlediğimi hatırlamıyorum. Hiçbir şey olmasa bile dinlenince dertlendiren insan, kanunun ve şarkıların öksüz kaldı. Allah rahmet eylesin Murat abi.
Müzik
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
bıçak gibidir zaman/ keser bazen/ ancak/ dikiş tutmaz ve onulmaz yarası/ im bırakır
Şiir
"Bir yanlışı tekrar ediyorsan, artık o bir yanlış değil, karardır."
Edebiyat
Ne güzel demişsin Turgut Ağbi
"Her şeyden biraz kalır/ kavanozda biraz kahve/ kutuda biraz ekmek/ insanda biraz acı..." Turgut Uyar
Edebiyat