Müsait zamanın olduğunda...
Uğrayıver yüregime...
Bir ara uzun uzun sev beni
Gelmesende olur
Malum hayat işte...
Herkesin Aşk'ı
başından Aşk'ın
Ama sen gel olur mu...
(CEMAL SÜREYYA)
Senin “vallahi çok seviyorum” deyişin var ya…
O bir yemin aslında.
Herkesin ağzına yakışmaz.
Sevmek zor, çünkü sevmek kendinden vermek demek.
Herkes almaya hazır,
vermeye değil.
Aşk, omuzlarımda taşınan bir mezar artık,
Adını anmasam da içimde sürekli gömülür.
En çok da sensizliğin değil,
Seni severken yapayalnız kalmak yakar canımı.