Şiirler yeniden yazılacak kıvamda,
Duygular yeniden doğacak
Yürek, imgelerin ulaşılmaz doruğunda.
Ey “her şey bitti” diyenler,
Korkunun sofrasında yılgınlık yiyenler,
Ne dağlarda direnen çiçekler,
Ne kentlerde devleşen öfkeler
Henüz elveda demediler…
Bitmedi, sürüyor o kavga,
Ve sürecek…
Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek!