Üzerimde bir yorgunluk var;bedensel bitkinlikten çok, duygusal bir yorgunluğa benziyor.Çalışırken kayboluyor ama yalnız kalınca yeniden depreşiyor.Sanırım yaşamımın en kötü dönemini geçiriyorum.
“Ve tanrıların en sevdiği kullar âşıklardır.Çünkü âşıkların yürekleri inanç, akılları tutku, ruhları masumiyetle yıkanmıştır.Bir delilerde vardır bu saflık bir de sevdalılarda.İşte bu sebepten tanrılar âşıkların işini kolay kılmıştır.”
“Ama gözleri tiksintiyle ya da korkuyla değil, kurtuluş için can atıyormuş gibi yalvararak açıldı.Ah o da perişan.Bundan eminim.Acı çekenler başkalarının acı çektiğini hissederler.”