“Anladığım kadarıyla kılık kıyafet, yemek,eğlenmek için seçtiği mekânlarda seçici, en iyisi olsun istiyor ama kendini geliştirme,değerler bilinci,olgun bir insan olmayla ilgili herhangi bir çaba içinde değil.”
Mehmet ağabeyimi çok severim mesela.Çok özeldir benim için…
Çalışan,üreten, bana göre anlamlı bir yaşamı olan,paylaşmayı seven bir adam;yediden yetmişe tüm insanlar, zengini fakiri, okumuşu okumamışı onun gözünde eşittir,yani insan sever,çok vicdanlıdır.Özellikle de çocuklara karşı özel bir sevgisi ve ilgisi vardır. O benim gerçekten de olmak istediğim, örnek aldığım bir insan.