Kitap, özellikle gençler arasında, çok fazla (neredeyse haddinden fazla) popüler olduğu için okumaya kesin kararlıydım. Hiç kötü bir yorum görmemiştim, herkes kitabın aşığıydı.
Ama bence kitabın dili aşırı basitti. Cümlelerin tekdüzeligi okumamı kesinlikle çok yavaşlattı. Genel olarak çok basit cümlelerden oluşuyordu.
Ayrıca distopik bir kitaba göre betimlemeler kesinlikle yetersiz ve başarısızdi. Kurgu ve o dünya gerçekten güzeldi. Ama sanki bu yazara fazla gelmiş gibiydi. Olayların ve dünyanın güzelliğine rağmen anlatım tarzı fazla basit kaçmıştı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Rasnalikov kahramanı Dostdoyevskinin belkide en ilgi çekici bulduğu kahramanıydı Soniayı aşık etmesi karakteristik özelliğine yeni bir tecrübe katması anlamına geliyor olabilirdi
Rasnalikov kahramanı Dostdoyevskinin belkide en ilgi çekici bulduğu kahramanıydı Soniayı aşık etmesi karakteristik özelliğine yeni bir tecrübe katması anlamına geliyor olabilirdi