Sümeyye

Sümeyye
@Milenaa_
uçup geçti ak kelebek
"Bir anne her zaman yanı başında olur. Bir anne sadık bir dost olur;etkisi her şeyin ötesinde olur. "
1000Kitap
Reklam
Mutluluğa olabildiğince çok yerden tutunmak iyidir.
Edebiyat
Arada bir insanın kendi başına bir akşam geçirmesi nasıl da keyifli oluyor.
Edebiyat
Bana şöyle neşeli arkadaşlar verin, sadece sevdiğim insanlar yanımda olsun, sadece sevdiğim yerde ve sevdiğim kişiyle beraber olayım...
1000Kitap
İnsanın kalbi birine aitse başka hiç kimsenin ilgisi pek bir şey ifade etmez.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam