Kızımın ölümü aklıma kazınmalıydı. Göz kapaklarımın içine kızımın ölümünü çizmelilerdi, gözümü ne zaman kapasam kızımın ölümünü görmeliydim. Onun yerine şimdi ne zaman gözümü kapasam, boş göz kapaklarımı görüyorum. Karanlığa mahkum oldum. Halbuki öbür türlü kızım hep yanımda olacaktı. Ben onun yanında olamasam da o benim yanımda olacaktı.
Sizin hiç avucunuzda serçe öldü mü? Benim öldü. İnsan avucunda serçe ölmezse insan olamaz. Yani olur elbette ama avucunda serçe ölen insanlar bazı şeylerin farkına varır.