Muallime

"Şu ömrü mevsimlere benzetenler iyi etmişler doğrusu. Herkesin bir ilkbaharı, yazı, güzü, kışı oluyor işte." Sait Faik Abasıyanık
Reklam
Hayırlı Ramazanlar :)
Sahur oldu ışıyor, Bülbüller ötüşüyor, İftara çay deyince, Yüreğim tutuşuyor.
İPEK  BÖCEĞİ Gel gör beni ne hallere büründüm Kah bir böcek kah kelebek göründüm İpek oldum bir kozada barındım Elindeyse kov kapından kov beni Sır veremem her önüme gelene Güvenemem en vefalı kölene Göster beni kadir kıymet bilene Beğenmezse sav başından sav beni CEMAL SAFİ
....Ben ne kadar öbür çiçekleri denesem Seninki gül oluyor aralarında.

Muallime

, bir kitabı yarım bıraktı
%81 (376/464 syf.)
Gabriel Garcia Marquez
8/10 · 46,5bin okunma
Reklam