Muallime

Bize hep , birini üzmeden sevinmenin , ötekini üzmeden yükselmenin imkânsızlığı öğrettiler.Bu asrın getirdiği hastalıklar işte .Bir türlü göğe bakamadık. Hâlbuki Rumi der ki : Kar taneleri ne güzel anlatıyor , birbirine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu. Anlayamadık , ah bir anlasak. Anlasak da hep birlikte var olsak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Muallime

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
23 saatte okudu
·
2018 31. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
"Gizlemenin hiçbir anlamı yok, bu bakışlara dayanamamıştım ."
Belirli bir amacı olmayan her yaşam bir hatadan ibarettir.