Bize hep , birini üzmeden sevinmenin , ötekini üzmeden yükselmenin imkânsızlığı öğrettiler.Bu asrın getirdiği hastalıklar işte .Bir türlü göğe bakamadık. Hâlbuki Rumi der ki : Kar taneleri ne güzel anlatıyor , birbirine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu. Anlayamadık , ah bir anlasak. Anlasak da hep birlikte var olsak.