"neden kuzgun?"
Bu soru burukça gülümsetti beni, gözlerimi gökyüzüne, ardından şehre çevirdim. "Bir inanışa göre huzura kavuşamamış bir insan öldüğünde bir kuzguna dönüşür," deyip gözlerimi şehirde gezdirdim, işte ben o ruhtum. "Ve ruhunu rahat ettirebilecek her kişinin kapısında gezermiş,"
"Bir insanın, sevdiği kişiye yapabileceği en kötü şey ona en karanlık sırrını vermesidir. Çünkü o dakikadan sonra yan yana duramayacak kadar uzak, bundan kaçamayacak kadar yakın olursunuz."