Saygı duymak gerekir ağlamaya, ağlamak hayatın içimizde oluşturduğu basıncın bir nevi dışa aktarımıdır. O basınç dışarı çıkmak istiyorsa izin verilmelidir.
Sana acımasızca davranan birisini düşünüp; bana nasıl böyle şeyler yapabilir diye tekrar üzülüyorsun belki de. Ancak acımasız insanlar,
kendilerinden başka kimseyi düşünmez diğer insanları önemsemez, önemsenecek bir şeymiş gibi görmez