Mine Akca

6/10
·64 syf.··
2024 11. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2024 23:40
Stefan Zweig'in okuduğum kaçıncı kitabı bilmiyorum.Ama sanırım artık okumamalıyım.Çünkü artık eskisi kadar şaşırtmıyor ve bütün hikayeler birbirine benziyor.Bu kitap iki hikayeden oluşuyordu.Birincisi "Kuş Kapanı" ikincisi "Bir Zanaatkârla Beklenmedik Karşılaşma".İlk hikaye diğer hikayelerine çok benzerdi.İkincisinde ise dikkatimi çeken şey bazı şeylerin hep başkalarının başına gelebilir gibi düşünmemiz.Ama bazen farkında olmasakta kurbanlardan biriyiz.Yazarın diğer kitaplarına göre çok beğenmedim.Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim.
Kuş Kapanı ve DönüşümStefan Zweig · Maviçatı Yayınları · 20201,742 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Mine Akca

, bir kitap okudu
6/10
·64 syf.··
3 günde okudu
·
2024 11. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 1.742 okunma
Hangisi Doğru?
Sadaka istemektense hırsızlık yapmayı tercih ettiği için ondan nefret etmemeliyiz.
Herkes yardım istemeyen birine yardım etmenin ne kadar zor olduğunu bilir.Çünkü elinde kalan son şeyin olmayan gururunu almak gibi olduğunu düşünürüz.
Bir sanatçı sanatını icra ederken sanatçıdır ve o sırada o işi yapmadıkça hiç kimse fail değildir.