Abi bune accayipp ağlıcam, çıldırıcam okuyun okutturun. Lütfenn.İlk başlarda sakin gidiyor daha sonra o akışa girdin mi çıkamıyorsun. Ciddili okuyun 1. Kitap da accayip iyi efsane olumsuz birşey görmüyorum. 10 üzerinden 10 veriyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok güzeldi çok beğendim. Ben zaten Zedy' nin ölümünden sonra baya ağladım gözlerim şişti. Keşke kurtarmasaydı Nathan'ı çocuk boşu boşuna öldü. Eira intihar etmemiş Nathan onu öldürmüş yazdığında ne nasıl yani o da Fenris gibi oynuyormuydu dedim sinirim bozuldu. Bu sırada öğrendik ki bizim Euria'nın özel yeteneği varmış küçük kardeşi gibi ama bu daha fena. Nathan'ı öldürdü tabi. Sonra kitap bitti. Bir bakıyorsun yazar yorumuna ana karakterin kötü olduğunu öğreniyorsun Bir kere daha ne oluyorsun. Zedy o ölümü hak etmiyordu. Kalisayada üzüldüm keşke öyle bir şey yapmasaydı. Acıların Hükümdarı
336. Sayfadan sonra sarmaya başladı Ama çok güzel gerçekten. 8 vermemin sebebi 336. Sayfada kitaba bağlanmam, kitap zaten 397 sayfa yani. Ama bundan daha güzel kitaplar var bunla zaman kaybetmek yani değer mi değmez mi bilemiyorum Benimle Asla Tanışamayacaksın
Kitaba girdim gerçekten çok güzel ters köşe çok iyi boş zamanımda tekrardan okumayı düşünüyorum. Karakterlerin uyumu konuşma tarzları da çok hoşuma gitti. En sevdiğim bölüm savaş anında Drystan ve Irıthel'ın evlenmesi. En sevdiğim karakterler; Drystan, Irıthel, Saige, Nyx ve Zaiden Vârislerin Oyunu