Elif...

Elif...
@Minikbaslangiclar
Yürüsen de bitmeyecek bu yol.
Ne kadar güzel bir tespit...
İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: Hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiçbiri insanı insan yapan şeyin şahsiyet olduğunu ,bütün ilimlerin,bütün tecrübelerin yalnız bunu temine yaradığını anlamamıştır.
Tekrardan tanışmaları lazımdı.
"İkisinin içinde de uzun uzun konuşmaya ve anlaşmaya ihtiyaç gösteren düğümler vardı. Adeta yeniden tanışıyormuş gibi birbirlerini anlamaları,ruhlarını birbirlerinin önüne sermeleri,sevgilerini tekrar birtakım esaslara istinat ettirmeleri lazımdı."
İnsanları büyüten , olgunlaştıran en büyük fark...
Ben daha çok kendi içimde yaşayan bir insanım... Bunun için size nazaran birkaç misli fazla yaşamış sayılırım.
Kimse melek değil ,şeytan hiç değil.
"Şu kainatta belki bir de iyi taraf vardır,fakat görmek bize nasip olmuyor diyor ve seni düşünüyordum. Bir daha teşekkür ederim . Beni boş hayallerle avunmaktan,yaptığıma pişman olmaktan kurtardın."