Elif...

Elif...
@Minikbaslangiclar
Yürüsen de bitmeyecek bu yol.
"Herkesten korkuyorum... Bunun neticesi olarak herkesten şüphe ediyorum."
Reklam
"Fakat bu yaşıma kadar yapmadığım,belki tesadüfen fakat ne olursa olsun yapmadığım bazı şeylerin,istemeyerek faili olmak beni sarstı."
"Bu yaşıma kadar en iyi zamanlarım tam manasıyla yalnız kalabildiğim günler olmuştur."
Ne yaptı?
"Herkes ne diyecek... Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere,bu herkes dedikleri şey beni üzmekten,hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı?"
Alıntı
Belki de beklememeliyim ama umut işte bekliyorum.
Ben bekliyorum. Kaybedilmemesi gereken ne varsa beklediğimde kaybediyorum. Kimsenin görmediği kavgalarda yitiriyorum bana ait olanları.