saade

saade
@Minnakkurba
"Her şeyi bırakır başımı alıp giderim." diye düşündü ama hemen anladı hiçbir yere gidemeyeceğini hiçbir yerde hiç kimsenin ihtiyacı yoktu ona.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tuhaf yaratıklardı şu insanlar !yerlerinde durmuyor gürültü patırtı ile alemi ayağa kaldırıyorlardı.
Şüphesiz kalbinin bir köşesinde kendine özgü açığa vuramadığı bir derdi vardı ,bir özlemi onu çok duygulandıran iç acısı veren bir şey vardı .
İnsanların sofrada tek kelime konuşmadan oturmaları ama kafalarında şüpheli ,kötü düşünceler olmasi kadar sıkıcı fena bir şey yoktu .