Gündoğumunu izledim. Ne tuhaf, mutlu insanların böylesi bir güzelliği görememesi. Yalnız mutsuz olanlar bilirler gün doğmadan hemen önce denizin aldığı rengi.
O gün anladım ki senin dertlerin kimsenin umurunda diyil. Bu hayatta tek başınasın ve başkalarından medet ummanin bi'manasi yok. Kendi sorunlarını yalnız kendin çözersin. Kimseye ihtiyacın yok.