Tekrar tekrar okuyacağım bir kitap.Lord Henry kaybettiği gençliğindeki keşkelerini ruhundaki aykırılıkları saf ,güzel Dorian’ın filizlenmeyi bekleyen tohumuna kattı.Dorian’da Basil’in o naif vicdanı ve Henry’nin yasaklara karşı duyduğu cazibe var.Bu karakter benim için Dorian’ın kalbi ve beynindeki iki kişi.
Müthiş entellektüel münazaraların olduğu Narsizm’i bizzat gözler önüne koyan bu portre benim için vazgeçilmez.