Mirem

Mirem
@Mirem7
İçimizde şeytan yok... İçimizde âcizlik var, tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.
Alıntı