Baran

Baran
@Mirooooo
Hîn dibim, jîn dibim û dîn dibim..! 1:4=1 ji bo azadî....
şu yüzüme bir bakın...
" beni bu hale siz getirdiniz... hiç kalbiniz yok mu? Bir şeyler hisseden bir kalbiniz?..Söylediklerime kulak verin..."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çok canım sıkılıyor,
kuş vuralım istersen!
"Konuşmazsan garip görünecek. Bir şey söyle, HERHANGİ BİR ŞEY, yoksa korktuğunu düşünecek. O aptal değil. Sessizlik ve romantizmin el ele gittiğini biliyor. O sessiz tip. Kibirli değil! Sadece ciddi. Onu güldürmek için gerçekten komik bir şey gerekir." 🎬 Tirez sur le Pianiste (Piyanisti Vurun 1960)
"Ben belki de hiç evlenmeyeceğim. Nedenini bilmiyorum, ama hiç hevesim yok."