Ah! Ne korkunç bir kendini beğenmişliğe, çılgınlığa kapılmıştı da “Ömrünün yükünü şu resim taşısın, ben ölümsüz gençliğin lekesiz parlaklığını hiç yitirmeyeyim!” diye dua etmişti! Bütün başına gelenler bundandı. İşlediği her günah kaçınılmaz cezasını hemen ardından getiriverseydi onun için daha iyi olurdu. Hak gözetir bir Tanrı’ya edilecek dua “Günahlarımızı bağışla!” değil, “Suçlarımızdan dolayı bizi cezalandır!” olmalıydı.