Ne büyük bir yalnızlık bıraktın bana,
Bu görkemli gönül sarayımda.
Ne sonsuz bir bekleyiş bu;
Buzdan soğuk, kılıçtan keskin.
Biliyor musun,
Anılar ıssız bir ölüm sessizliğine büründü.
Belki bir gün anarsın diye söylüyorum:
Katlettiğin ruhum,
Bekleyenler mezarlığında…
Sadece mütevazi bir insan naziktir.
Çünkü o,bir insanla kurduğu ilişkide ona da kıymet vermekte, onu da layığınca dinlemekte ve böylece ona biricikliğini hissettirmektedir.
"Nadan bir dünya bu.
Kalbimizi incitiyor,fark etmiyoruz.
Fark ediyoruz,bir şey eksik diyoruz,"ama o eksikliğin adını koyamıyoruz ve"Daha iyisini alsam acaba geçer mi"?diyerek tekrar maddeye dönüyoruz.
Böylece uçurum büyüyor ve boşluğa düşüyoruz.
Sadettin ökten