E

E
@Miss_bookworm
İyi ki üzdüler. Bir şeylerin farkına vardım, İnsanları tanıdım, İyiyi kötüyü gördüm Sonra olması gerektiği gibi davrandım DEĞİŞTİN dediler Sebastian...
"Dünyayı ve ondaki mahlûkatı mana-i harfiyle sev, mana-i ismiyle sevme; 'Ne kadar güzel yapılmış' de, 'Ne kadar güzeldir' deme. Ve kalbin bâtınına başka muhabbetlerin girmesine meydan verme."
Sayfa 179·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Öyle ise sen, kendi hayatını kendine yükleyip zahmet çekme; çünkü, hayatı veren Odur, idare eden de Odur. Hem, dünya sahibsiz değil ki, sen kendi kafana dünya yükünü yüklettirerek ehvalini düşünüp merak etme. Çünkü, onun sahibi Hakîm'dir, Alîm'dir; sen de misafirsin, fuzuli olarak karışma, karıştırma."
Sayfa 167·Kitabı okudu
Alıntı
"Gayr-i meşru bir muhabbetin neticesi, merhametsiz azap çekmektir."
Sayfa 163·Kitabı okudu
Alıntı
"Bil, ey hodgâm! Bu dünyada saadet, terk-i dünyada."
Sayfa 131·Kitabı okudu
Alıntı
"Dünya sevgisi bütün hataların başıdır."
Sayfa 81·Kitabı okudu
Alıntı