Barış dolu bir dünya arzusu herkesinkinden fazlaydı... adalet duygusu herkesinkinden güçlüydü... İnançları için savaşmayı seçti ama sonunda başlayamadan öldü. Bir şeyleri mi eksikti? Sadece güçlü bir barış ve adalet arzusu yeterli değil mi?
Gece gökyüzünü seviyorum Kaname. Çünkü gece gökyüzü içinde yaşadığımız dünya gibi ama güzel olduğunu biliyorum. Görünen yıldızlar haricinde her şey karanlıkla örtülmüş...Ama bu ışıkları kapamaya çalışan bulutlar da var.