Duygularım hep ölçüsüzlük sınırında oldu ve bunu itiraf etmekten çekinmiyorum çünkü kendi deneyimlerimden öğrendiğim kadarıyla, büyük ve etkileyici işler yapan tüm önemli adamlar, toplum tarafından sarhoş ya da deli olarak yaftalanmıştır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu dünyada kalbimi çocuklardan daha çok etkileyen hiçbir şey yok. Onların yaptıklarına bakıp, onlarda bir gün vazgeçilmez olduklarını öğrenecekleri erdemlerin ve niteliklerin izlerini gördüğümde, inatçılıklarını seyrederken, ileride dönüşecekleri istikrarlı ve asil kişilikleri hissettiğimde, hayatta onları tehlikelere ve dertlere götürecek kaprislerini, inatlarını ve coşkularını izlediğimde, hep o büyük öğretmenin söylediği sözleri hatırlarım: "Siz de onlar gibi olabilseniz!" Oysa biz güzel dostum, aslında bize model olması gereken ve bizimle eşit olan bu çocuklara, adeta kul muamelesi yapıyoruz. Kendi iradelerini kullanmalarına izin vermiyoruz. Peki ya biz? Bizim onlardan ne fazlamız var? Daha büyük ve daha deneyimli olmamız mı tek mesele?