S

S
@Misssitare
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
İnsanın, mümkünse karısı, çocuğu, parası ve hele sağlığı olmalı ama saadetini yalnız bunlara bağlamamalı. Kendimize dükkânın arkasından, yalnız bizim için bağımsız bir köşe ayırıp orada gerçek özgürlüğümüzü, kendi sultanlığımızı kurmalıyız. Orada, yabancı hiçbir konuğa yer vermeksizin kendi kendimizle her gün baş başa verip dertleşmeliyiz.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bir aileyi idare etmek bir devleti idare etmekten hiç de kolay değildir.
Ben vaktiyle dostumdan ayrılmada fayda bile buldum. Birbirimizden uzaklaşmakla hayatımızı daha fazla doldurmuş, imkanlarımızı genişletmiş oluyorduk. Başka yerlerde, o benim için yaşıyor, keşfediyordu, bende onun için. Hayatın tadını bir aradaymışız gibi çıkarıyorduk.
Herkes kendi hayatından bilir ki, her gün birbirini görmenin tadı başka, ayrılıp kavuşmanın tadı başkadır.
Onu(dostunuzu), bir gün kendisinden nefret edecekmiş gibi sevin; ondan, bir gün kendisini sevecekmiş gibi nefret edin.