S

S
@Misssitare
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Erkekler bir kadını sevebilmek için ona hürmet edebilmelidirler.
Reklam
Kendine iyi davran
Kendime karşı, sevdiğim bir arkadaşıma davrandığım gibi nazik, coşkulu, kusurlarıma karşı hoşgörülü ve niteliklerimi taktir eder tarzda davranıyorum.
Bu şey değil mi sosyal medya etkisi:)
Paylaşacak biri olmazsa tüm etkinliklerin tatminsizlikle sonuçlanacağı...
Aşk hala var ve yalnız olmak lanet bir durum!
Sadece ben kendimi mutlu edebilirim.
Reklam