Çeperê xweşmêra
Danîne li devê van bêdera a a a…
Li guhê min rebena Xudê xweştê dengê gullê Sîstema a a a….
Çawa nalên dikevê navbera xweyê Sêtîr û Helqedara.
Xanê bila wez nemînim hoê ê...hoê
youtu.be/o1ZBc2-XSiU
Hevalno heke ûn bixwazbin ji hunermend Mihêmed Şexo guhdarkin .
Avrupa ulusları şatafatlı bir rehaf içinde yüzmektedir.Avrupa’nın bu bolluğu utanç verici bir şeydir çünkü kölelerin sırtından kurulmuştu kölelerin kanlarıyla beslenir ve varlığını tümüyle azgelişmiş dünyanın toprağına ve toprak altına borçludur.Avrupa’nın refahı ve kalkınması Siyahların ,Arapların, Hintlilerin ve Asyalıların cesetleri ve terleri pahasına inşa edilmiştir . Bunu asla unutmamaya kararlıyız .Bir sömürgenin bağımsızlık talebinde rahatsız olan sömürgeci bir ülke, milliyetçi liderlere,
“Bağımsızlık istiyoruz ,Alın öyleyse ve ortaçağ geri dönün.”