Müslüman bir ailede doğanlar islâm' ı iyi biliyorlar; ama yaşamıyorlar. Sonradan İslâm' a girenler ise İslâm'ı pek fazla bilmiyorlar; fakat İslâm'ı yaşamak için büyük çaba sarf ediyorlar.
İslâm'in beni en çok etkileyen yönlerinden biri de kadınlara verdiği değer.Bizim Peygamberimiz, "cennettin annelerin ayakları altında olduğunu " söylüyor.Erkeklere de, "Sizlerin en hayırları, kadınlarına en iyi davrananlarınızdır." diyor...
Müslüman olmadan önce müziği ruhum için bir ihtiyaç olarak görüyordum. İçimdeki mutsuzluktan, karışıklıklardan müzik sayesinde kurtulmaya çalışıyordum.Fakat şu an çok huzurlu ve mutluyum.Müziğe artık ihtiyacım yok.Ruhuma en çok huzur veren şey ise Kur 'an okumak ve dinlemek.