Mizgin Obabaşı

Mizgin Obabaşı
@Mizo77
"fotoğraf makinen var mı? Diye sordu " yok. " " hiç resim çektin mi peki? " " yoo. " " ve fotoğrafçı olmak istiyorsun? " " garip mi buldun?" "biraz." "peki, polis olmak istiyorum deseydim, onu da garip mi bulacaktın? Kimseye kelepçe takmadım diye?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sizi selden çekip kurtaran ip, ileride boynunuza dolanmış bir ilmeğe dönüşebilir.
Sayfa 351·Kitabı okudu
Öğrendiğim bir şey varsa o da şu Bir başkasının yüreğini, yüreğinden geçenleri yargılarken kişi bir miktar da olsa alçakgönüllülükten ve yardimseverlikten nasibini almış olmalı.
Sayfa 135 - Everest·Kitabı okudu
İyi şeylerin hiç biri bedava değildi. Sevgi bile. Her şeyin bedelini ödüyordun. Ve eğer yoksulsan, elindeki tek nakit, kahır çekmekti.