"fotoğraf makinen var mı? Diye sordu
" yok. "
" hiç resim çektin mi peki? "
" yoo. "
" ve fotoğrafçı olmak istiyorsun? "
" garip mi buldun?"
"biraz."
"peki, polis olmak istiyorum deseydim, onu da garip mi bulacaktın? Kimseye kelepçe takmadım diye?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öğrendiğim bir şey varsa o da şu
Bir başkasının yüreğini, yüreğinden geçenleri yargılarken kişi bir miktar da olsa alçakgönüllülükten ve yardimseverlikten nasibini almış olmalı.