Son derece doğru tespitlerle ilerleyen, yer yer sıkıcı noktasında ama birçok yerini altı çizilmelik ve not almalık bulduğum bir kitap oldu. Henüz bitirmedim çünkü az ya da çok kişiye göre değişmekle birlikte üzerinde düşünülerek okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Hikayeler gayet güzel. Ama özellikle bir iki tanesinde sanki yarım kalmış bir hissiniz oluyor. Bi tanesi çok teknik yaklaşımlıYine de okumaya değer kitaplardan biri
İlginç geldi. Bir iki şey beklediğim gibi çıkmadı ve kafa karıştırdı. Lee'yi beyaz adam diye düşünürken siyahi olduğuna dair bir dürtükleme geldi sonra beyaz olduğu kesinleşti. Lou'yu ne ara öldürdü anladım. Garipti.