Öfke bütün güzel duyguları, güzel düşünceleri, güzel anıları zihnimizden bir anda silip götürür. Onca yaşanılan güzellikleri, özel olan bütün hisleri unutturur, iyilik erdemliğe götürür öfke ise çıkmaza sürükler. Öfke sabırla ve sükunette kontrol edilebilir. Öfkesine hakim olabilen öfkesini yenebilen insan ne güzel insandır. Kin bütün güzel muhabbetlerin önünde bir set olur, hayata bakış açımızı daraltır. Oysa iyilik merhamet hoşgörü bütün güzelliklerin içerisinde barındırır. İyilik ve mutluluk Merhamet heybemizden hiç eksilmesin...
Sayfa 83 - kitap dünyası yayın evi