M. KANDUR

M. KANDUR
Reklam
Sıtkı bey :
Sende beni biraz sevsen olmaz mı?
Sayfa 117 - Ren
Edebiyat
BU NOT SANA...
Bir gün arkana baktığında, "O olsaydı, böyle yapmazdı" diyeceğin bir geçmiş bıraktım sana.
Birbirimizden bu dünyada ayrılsak ahirette birleşiriz. Ayrı görünür yine buluşuruz. Bana yemin et ister ayrılalım ister ayrılmayalım dünyada ve ahirette benden başka kimseye yar olmayacaksın....
Sayfa 17 - Ren
Reklam