Okuduğum kitaplar ve seriler arasında (Yüzüklerin Efendisi Kitapları Harici) en sevdiğim, en güldüğüm, en duygulandığım kitaplar Kızıl Yükseliş serisine ait. Her bir kitabının ayrı bir izi var aklımda. Son kitabının gelmesini hem dört gözle bekliyorum hem de hiç veda etmek istemiyorum.