M

M
@Mkcmn
;İnsan kalbinde ne taşıyorsa dünyayı da öyle görür. BEŞİKTAŞ
Şu hayatta ne öğrendim derseniz; İçime atmayı öğrendim, Kabullenmeyi… Yalnızlığı öğrendim, En çok da yalnızlığı öğrendim..
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bazen gönül de Yanlış bir adrese girebiliyor Sonra o yanlıştan çıkamıyor Ne adresi bulabiliyor Ne rotasını..
Hayatın bir insana ne getireceği ya da bir insandan ne götüreceğini asla önceden bilemeyiz. Öngörülemez olan şeylerden birisidir hayat ve sürprizlerle doludur… İşte bu yüzden keşkelerinizi bir kenara bırakın ve iyi ki demeyi öğrenin…
İçimin sesi de olmasa Ölürdüm yalnızlıktan