M

M
@Mkcmn
;İnsan kalbinde ne taşıyorsa dünyayı da öyle görür. BEŞİKTAŞ
Anlamıyorum iki kişi bir birine seni seviyorum dediğinde ayrılikta hep neden acıyı üzüntüyü tek kişi yaşar ki
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sevmenin günah olduğunu bilseydim yemin ederim sevmezdim seni
Sır gibi seversen eğer, muradın gerçekleşir. Çünkü tohum, toprağa gizlenirse yeşerir."
Sanki 6 yaşındayım. Terasın demirlerinden ayaklarımı sarkıtmışım. Suratımda bir tokat izi. O kadar küsüm ki, kendimle bile konuşmuyorum.
Kime vazgeçilmez olduğunu hissettirdiysem, onun vazgeçtiği ilk kişi ben oldum. Ve nihayetinde vazgeçmeyi de vazgeçilmez oldurduğunu hissettirdiğim o insanlardan öğrendim. Neyse... Şunu bir yere yazın; artık benim bu hayatta vazgeçemeyeceğim tek kişi benim.