M

M
@Mkcmn
;İnsan kalbinde ne taşıyorsa dünyayı da öyle görür. BEŞİKTAŞ
Al yazmalım filminde Eskiden Asya'nın İlyas ile gitmesini ne çok isterdim. Yaşım ilerledikçe anladım ki. Sevmek kamyona yazı yazmak değil sahiplenmekti güvende hissettirmekti o yüzden bilin ki sevgi emektir ve çemşi'tin hakkıdır aksini seçenler hep üzülür hayatta..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tadın kaçmasın diye bazı Şeyleri görmezden gelirsin Sonra öyle bir an gelir ki ! Onlara tahammül ettiğin için Kendinden özür dilersin..
" ALLAH" yükünüzü hafifleten insanlar çıkarsın karşınıza,zira gönül yoran muhabbetin sonu hüsran olur.."
Ey gönülllllllllllll Ey aşkkkkkkkkk Ey sevdaaaaaaa Sesimi duyannnn Tümmmmmmmmm Güzellikler hepinize günaydın...
Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer ve bilirsin,o nehir asla durmaz..