Nefis yollardan geçmekteydik. Yol geniş sayılmasa, Asfalt veya taş kaplı olmasa da ağaçlar ve çayırlar çok güzeldi. Güneşi ve masmavi gökyüzünü saymıyorum bile. Dindinha bir seferinde mutluluğun ‘’ yüreğimizde parlayan bir güneş ‘’ olduğunu söylemişti. Güneş her şeyi mutlulukla aydınlatıyordu. Eğer bu doğruysa her şeyi güzelleştiren şey göğsümde Pırpır eden yüreğimdi.