Harika bir kitaptı. Sanki kendinizi orada hissediyordunuz. Kitabı okurken hafif gerilmiştim. Biraz ürkütücüydü. Olacakları merak edip kafanızda çeşitli korkunç senaryolar yazacağınız kitaplardan biri. Kitapta olacak olayları tahmin edemezsiniz. Gerçekten sizi içine çeken bir kitap, ben elimden bırakamamıştım. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim.