Meltemcim

Meltemcim
@Mltmcm
Artık sanki yaşamıyorum yaşayan birini seyrediyorum; daha önce bildiğim bir romanı okur gibiyim. Bir roman,kendini okumaya başlasaydı kendini bu kadar sıkıcı bulurdu kendini...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ancak kendi dünyasını kuramayanlar başkalarının evlerine koşarlardı.
"Kendinizi bu akışa bırakın albayım. Zaten kaç kişi kaldık şurada: Bakın insanlık da öldü."
Sayfa 257·Kitabı okuyor
Oysa bizim bütün guzelligimiz yaşantılarımızla düşündüklerimiz arasındaki acıklı çelişkiden ibaretti.
Sayfa 327·Kitabı okuyor
Insan bazı güçlüklerden,ancak onları unutmak suretiyle kurtulabiliyor albayım.
Sayfa 89·Kitabı okuyor