Ddmm

Ddmm
@Mmdd
Sosyal içerikli konuşmalar...
Yani, hepinize minnettarim ama kendi hayatimi yaşamam gerekiyor...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
elimizde kalan son insan hakkı herhalde şudur: Canının istediği şekilde geberme hakkı... ve dışarıdan bir yardımla rahatsız edilmeme hakkı.
"Günün birinde içindeki insanı tanımış olan, bütün insanları tanır"...
Hiçbir yere tutunmadan, hiçbir yerde köklenmeden, akan suyun üzerinde kayar gibi yaşıyorum.
Unutmam kesinlikle mümkün değildi! Ve yaralı birinin her hareket edişinde yarasını hissetmesi gibi.