"Bazen her şeyi sırf o görsün diye yaparız. O görsün diye
uyanır, o görsün diye mavi gömleğimizi giyer, o görsün diye saçımızı soldan sağa yatırırız ama o çevirir güzel başını başka yöne bakar. Olsun, belki yanlışlıkla da olsa gözü takılıverir deyip ugraşmaya devam eder, o bize bakmasa da biz onun baktığı yerde durmaya çalışırız.