Ümit

Ümit
@Mmeftunn
İnsta: umt_ylcnn
Belki gelirsin diye bekliyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güneşsiz bir gece
... Güvenmiyorum çünkü güneş dahi bencilce diğer yıldızları semamdan çalıyor. Bu yüzden sevmemek daha iyi olur. Nasıl olsa sevdiğimiz kişiye de güneş değeri vermez miyiz? Güneş bizden diğer yıldızları çalacak kadar bencil...
Kant Felsefesi
Benim yerime düşünen bir kitabım, vicdanımın yerini tutan bir din adamım, perhizim ile ilgilenerek sağlığım için karar veren bir doktorum oldu mu, zahmete katlanmama hiç gerek kalmaz artık.
Aşk ne mi? Hani rüyadan uyanınca çok üzülen insanlar vardır. Rüyanın toz pembe olması onları mutlu eder bu yüzden hiç uyanmak istemezler. Böyle iki kişi bir araya gelirse de toz pembe bir dünyaya inanan bir aşk ütopyası oluyor. Yoksa hiç bir dilim ekmekle mutlu olan insan gördünüz mü?
Ben mi...
-Neden sen böylesin!? -Ben, ben nasılım? Ben ne biçimdeyim... Bunu sana nasıl anlatırım bilmiyorum. Ama en basit şekilde, yani basit olabilirse, işte gülmeme bakma ben yıllardır ağlayan biriyim. Ben hiç gülmediğim için ağlanacak haline gülecek biriyim. Güldüğü takdirde yanan biriyim ben! Ama bu biçimde olmam bir zorunluluk meselesi açıkçası. Yani sana bir hikaye anlatıyım istersen. -İsterim -Aslında bu hikayede herkesin yanlış bildiği şeyler var. Çaresizlik! Çok kötü durumda olan yalnız bir adamın hikayesinde yalnız adama hep çare bir kişi oluyor. Soğuk odasında tek başına uyurken kapıdan içeri dalıp korkma geçti diyen birisi... Ama hikayede de denildiği gibi yalnız adam hep yalnız kalmalı çünkü o bir yalnız adam. Hikayeyi hikaye yapanı çıkarmak sizce akıl işi mi? -Peki ya yalnız adam... -Yanmak için kesilen ağaca veya yenmek için kesilen kurbana acınır mı? -...