Ümit

Ümit
@Mmeftunn
İnsta: umt_ylcnn
Çirkinim
Yemyeşil güzel bir bahçede çıkan Çirkin kalmış papatyayım Sözlerim sivri, kulağım delik! Seviyor dersen sevmiyor derim Gördüğümü söylediğimden belki Bana yakıştırılan bu çirkinlik! Sonunda katil olmaya mahkum Hep gelen hazanım ben Ölüme gerek var derler, gelirim! Yaprak döker, yağmurla çınar gider Yıllar ellerimde silinisin diyedir belki Bana verilen bu çaresiz keder! Gece karanlığında düğüne Kucak açan yaş incirim ben Yapraklarım geniş, köklerim derin! Altta korur üstte yemek veririm İnsanlara değil diyedir belki Canımı acıtan derin kesiklerim! Kaldırımda yuvarlanan az ezilmiş Yerinde duran taşım ben Üstüme yapışan az çamur! Hırs ile düşler, geceye günü beklerim Çok yerimde durdum diyedir belki Üzerime gelen dev gibi teker! Güneşli bir havada davetsiz Bastıra gelen yağmurum ben
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeni yazdığım şiir nasıl gidiyor?
Yemyeşil güzel bir bahçede çıkan Çirkin kalmış papatyayım Sözlerim sivri, kulağım delik! Seviyor dersen sevmiyor derim Gördüğümü söylediğimden belki Bana yakıştırılan bu çirkinlik! Sonunda katil olmaya mahkum Hep gelen hazanım ben Ölüme gerek var derler, gelirim! Yaprak döker, yağmurla çınar gider Yıllar ellerimde silinisin diyedir belki Bana verilen bu çaresiz keder! Gece karanlığında düğüne Kucak açan yaş incirim ben Yapraklarım geniş, köklerim derin! Altta korur üstte yemek veririm İnsanlara değil diyedir belki Canımı acıtan bu derin kesikler!
Birisi hesabını kapatınca neden msjlar gidiyor?
Yaz Meltemi
Mevsimler geçmiyor sis çöktü evime Evvel zamanı senin yanında unuttum Resimler bulandı, anlamsızlaştı iyice Velhasıl sensiz evim sadece bodrum Elem dolu ayrılık sesinden gecem Sabah olsun diye belki bu hıçkırıklar Esir oldum kendi kapattığım kapıma Nereye gitti seninle korkak anahtar İçindeyim, bakışın ile aşkının ortasında Sersem oldum duruyorum sevgilim Elimi tut götür beni de yalnız akşama Varıyorum sensiz, korkuyorum cilvelim İlgisiz oluşun üşüttü tek kaldığım sabaha Yargıç mı oldu senin sevgin hakimim Ormana düşüp mahvettin sanki ateşsin
Şiir yorumlamak isteyenler dm