İnsan, aşık olduğunda hissettiği duyguların hiç bitmemesini istiyor. Hatta azalma ihtimaline karşın, tetikte bekliyor. Lakin konu kendini sevmek olunca , çok fazla istekli olmuyor. Bu yüzden mutluluğu uzun sürmüyor. Belki de insan, “İlk önce kendini severse, hiç bitmeyecek bir aşkın tadına varabileceğini” bilmiyor..//