Mevy

Mevy
@Mmevyy
Öğretmen
Yüksek Lisans
Mersin
45 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
Kendini sevebilmek..
İnsan, aşık olduğunda hissettiği duyguların hiç bitmemesini istiyor. Hatta azalma ihtimaline karşın, tetikte bekliyor. Lakin konu kendini sevmek olunca , çok fazla istekli olmuyor. Bu yüzden mutluluğu uzun sürmüyor. Belki de insan, “İlk önce kendini severse, hiç bitmeyecek bir aşkın tadına varabileceğini” bilmiyor..//
İnsan ve Duygular
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Üslubunuz karakteriniz, diliniz kimliğinizdir, kaybetmeyin!
Güzel bir saptama: “ama” sözcüğünü çok kullananlar pesimist, “çünkü” sözcüğünü çok kullananlar realist, “keşke” sözcülüğünü çok kullananlar melankolik, “rağmen” sözcüğünü çok kullananlar özgüvenli ve başarılı insanlardır. //
İnsanlar yavaş yavaş inanmamayı, güvenmemeyi, sevmemeyi, kronik şüpheci olmayı öğrenir. Bu gerçekleştiğinde artık ne yazık ki çok geçtir. İnsanların “tecrübe” dediği şey budur. Kalbiyle bağlantısını kaybetmiş bir insana ‘tecrübeli’ denir. Bkz: Sigmund Freud
“Edebiyat şunun için güzeldir; senden asırlar önce yaşamış biri, senin de için kemiren, genellikle ifade edemediğin duyguları tarif etmiştir bir yerlerde. Varlığından haberdar olmayan birinin, senin yerine sıkıntı çekmiş olduğunu görmek rahatlatır. Anlarsın yalnız değilsindir.” 🌱
Edebiyat